Pàgines

17 de juny 2014

ESTADA A FORMENTERA

El passat mes de maig els alumnes de 6è varen anar Formentera al camp d'aprenentatge els dies 15 i 16.

La condició era que ells s'havien de preparar la sortida, això suposava ,informar-se de les activitats que havien de fer, buscar pressupostos de les companyies de transport en vaixell, realitzar la llista de la compra per fer el sopar, organitzar-se per les tasques de l'alberg, etc.

Aquí teniu un recull del que van ser aquells dos dies, esperem que us agradi.


5 comentaris:

Vicent Roig Roig 22 ha dit...

Que bé ens ho varem passar. Quines platges i quines vistes més polides que hi havia.

Bea Veny ha dit...

Precioses fotos! Va ser una gran experiència poder disfrutar de la bellesa de Formentera al costat d'un grup tan responsable i divertit. Us enyoraré!!!

Catalina maldonado 8 ha dit...

Va ser un viatje fantastic!!!!
Totes les fotos son molt boniques.M'agradaria turnar un altra vegada :) i tenir altres esperiencies con aquestes.

Francina ha dit...

Estic segurissima de que aquest maravellós viatge no l'oblidaré mai!!!

Unknown ha dit...

per a jo ha sigut un dels millors viatges que he tingut mai,perque el que més m'agradat ha sigut estar amb els meus amics <3